19. april 2024

De rigtige rammer i Bredgade

Kunder

Det var synet af ventende kunder ude på gaden, der en lørdag i 2022 fik juveler Ulrik Hartmann til at se sig om efter mulighederne for at udvide sin forretning Hartmann’s, der på det tidspunkt netop havde fejret 25-års jubilæum i Bredgade.

Og mens kø langt ud på gaden nok er mange andre forretningsdrivendes hede drøm, forholder det sig anderledes med Ulrik Hartmann: ”Jeg tænkte, at enten bliver vi kvalt i vores egen succes, eller også gør vi noget. Det eneste sted, mine kunder skal stå i kø lørdag formiddag, er hos bageren,” lyder det med eftertryk.

Der var ikke mere plads at hente i Bredgade 4, hvor forretningen allerede havde udvidet to gange i løbet af årene. Men da et butikslokale i naboejendommen blev ledigt, var der ikke langt fra tanke til handling.

  • Ulrik Hartmann

    Indehaver af Hartmann's

  • Skræddersyet interiør

  • Fokus på sikkerhed

Eksklusiv loungestemning

Ønsket var at skabe de helt rigtige rammer for kunderne. For ud over at have Skandinaviens største udvalg af diamantsmykker, arbejder Ulrik Hartmann også ud fra en ambition om at levere rådgivning og kundeoplevelser i særklasse. Og det var der rig mulighed for i Bredgade 6:

”Vi var ikke blot interesserede i mere plads. Vi ønskede at skabe en eksklusiv loungestemning, der både kunne favne den enkelte kundeaftale og større events, som vi før brugte mange penge på at holde ude i byen.”

De store ambitioner krævede en tilsvarende solid investering. En ting var indretningen. En anden var sikkerheden. For lejemålet skulle opgraderes med både sikringsglas, indgangssluse og avanceret overvågning.

Og selv om Hartmann’s selv har finansieret stort set hele ombygningen, har samarbejdet med ATP Ejendomme og Asset Manager Søren Krohn Nielsen været et vigtigt omdrejningspunkt i processen: ”Jeg har fået en seriøs samarbejdspartner, der lytter til mig. Der er en gensidig respekt, der betyder, at når man præsenterer en god plan, får man lov til at køre uden unødvendigt bureaukrati,” lyder det fra Ulrik Hartmann, der fortsætter: “Og så har jeg en udlejer, der forstår sig på sine kunders behov og vigtigheden af en god og tæt dialog.”

Har du spørgsmål?

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte mig.

Henriette Marie Borgen

Kommunikationskonsulent,
Kommunikation & Marketing

Telefon +45 22 63 73 82 E-mail