23. januar 2025
Velkommen til Glad Service og synlig rengøring
Det nye samarbejde trådte i kraft ved årsskiftet og betyder, at tre medarbejdere fra Glad Service, der blandt andet leverer rengøring, nu har deres daglige gang på ATP Ejendommes hovedkontor i København, hvor de skal sikre rene og pæne omgivelser til arbejdsdagen. Med samarbejdet siger vi desuden farvel til usynlig rengøring, hvor rengøringspersonalet møder ind, når medarbejderne er gået hjem, og goddag til synlig rengøring, hvor en stor del af rengøringen foregår inden for normal arbejdstid, og mens medarbejderne er på kontoret.
”Det har stor værdi for os, at vi samarbejder med en leverandør, der både tager et vigtigt socialt ansvar og ser på rengøring som et samarbejde mellem dem og os, hvor der ikke nødvendigvis bliver fulgt et skema, men set på de enkelte behov den pågældende dag,” fortæller sektionschef hos ATP Ejendomme Marianne Terkildsen og fortsætter: ”Det kræver en tæt dialog, som vi er i stand til at have, fordi de er på kontoret samtidig med os, men også fordi det er de samme medarbejdere fra Glad Service, der er tilknyttet netop vores kontor. Det ser vi en kæmpe værdi i.”
Og Mikkel Holmbäck supplerer:
”Modsat mange andre inden for branchen, der oplever stor udskiftning, har vi en høj fastholdelsesprocent og kan som udgangspunkt sende de samme medarbejdere ud på opgaverne hver gang.”
Glad Service følger medarbejderne tæt i deres arbejde. Både for at sikre god kvalitet og trivsel. Glads tilknyttede ledere bliver generelt klædt særligt på, så de er kvalificerede til at bygge bro og supportere medarbejderne, når behovet opstår.
“Glads særlige setup giver medarbejderne muligheden for at tage en snak om arbejdet og deres trivsel. De skal ikke fare afsted for at nå at rengøre tre toiletter på urealistisk kort tid,” fortæller Mikkel Holmbäck afslutningsvist.