Fakturering

Værd at vide, når du fakturerer os

Vil du være sikker på, at betalingen går glat igennem, er det en god idé at være opmærksom på en række ting, når du fakturerer os.
  • Fakturaen skal sendes i OIOUBL-format til GLN-/EAN-nummer: 5790002107368. Har du ikke et økonomisystem, der kan håndtere elektroniske fakturaer, kan du benytte vores faktureringsportal her.
  • Sørg for, at fakturaen udstedes til det rigtige selskab, afhængigt af leveringsadressen/ejendommens adresse – du finder en oversigt over adresser og selskaber her.
  • Indtast korrekt ordrereference. Ordrereferencen er unik for hver af vores ejendomme eller projekter. Referencen skal derfor være forskellig, hver gang der udstedes en faktura. Referencen udgøres af bogstavet ”S” og ti cifre, eks. ”S1601200025” eller bogstavet ”F” og fire cifre, eks. ”F1601”. Undlad mellemrum, bindestreg, ord eller andre tegn. Er du i tvivl om, hvilken reference der skal indtastes, skal du kontakte ordreafgiveren i ATP Ejendomme eller vores økonomiafdeling. Her kan du se, hvor du indtaster ordrereferencen i det system, din virksomhed bruger.
  • Angiv navnet på ordreafgiveren hos ATP Ejendomme, evt. i et kommentarfelt.
  • Er den købte ydelse modtaget hos jer via DaluxFM, skal Dalux opgave-ID også fremgå af fakturaen. Gerne i et kommentarfelt eller i en varelinje, men ikke som ordrereference.

Vær opmærksom på

  • At vores betalingsbetingelse er løbende måned + 30 dage, medmindre andet er aftalt.
  • At vi forbeholder os retten til at afvise en mangelfuldt udfyldt faktura/kreditnota.
  • At en mangelfuld udfyldt faktura bliver ikke sendt til godkendelse og udbetaling, medmindre manglerne udbedres. Det kan ske via knappen ’Ret faktura’ i den mail, der automatisk sendes til den mailadresse, vi har registreret i vores kreditorkartotek.
  • At du skal ikke kreditere en forkert udstedt faktura, medmindre den er udstedt til et forkert selskab. Kontakt os gerne, hvis du har spørgsmål.
  • At fakturaer som tidligere er tilmeldt Betalingsservice, ikke må ændres til elektronisk fakturering.

 

Det er vigtigt, at vi har den rigtige mailadresse

Hvis en faktura er mangelfuld, tilbageholdes den, og der sendes automatisk en besked til den mailadresse, vi har registreret på din virksomhed. Det er bedst, at vi kommunikerer med jeres bogholderi eller økonomiafdeling. Det er derfor vigtigt, at vi har den korrekte mailadresse registreret i vores kreditorkartotek. Kontakt os venligst, hvis mailadressen skal rettes.

 

Har du spørgsmål?

Hvis du er i tvivl eller mangler detaljer, er du velkommen til at kontakte mig.

Lene Rytter Larsen

Receptionist, Receptionen

Telefon +45 33 36 61 61 E-mail