Book en handymand

Ti tommelfingre, et dårligt øjemål eller bare ikke nok timer i døgnet?

Årsagerne kan være mange, og dem blander vi os ikke i. Til gengæld vil vi gerne være med til at sikre, at du og dine medarbejdere stortrives i jeres rammer. Derfor vil vi gerne hjælpe jer godt på vej.

Vores medarbejdere har hænderne skruet rigtigt på og hjælper jer med at få detaljerne på plads og hverdagen til at glide. Fra ophængning af billeder og skærme til motionering af radiatorventiler og samling af møbler. Nogle gange kan det være selv de mindre ting, der gør en stor forskel.

Vi hjælper med at løse jeres praktiske opgaver

Opsætning og ophængning

Om det er hylder, billeder, skærme eller noget helt fjerde hænger vi os ikke i, men vi sørger for, at det kommer op og hænge.

Kørsel

Uanset om det er firmabilen, der skal til service eller delecyklerne, der skal have nye dæk, tager vi gerne turen til og fra værkstedet.

Lettere flytning

Hvis skrivebordet skal tættere på vinduet, eller kollegerne bytter kontor, kan du overlade de tunge løft til os.

Montering, afmontering og udskiftning

Vi sørger for, at alle skruer falder i hak, hvis vi skal hjælpe med at samle jeres møbler. Er der andet, der skal monteres, afmonteres eller udskiftes, klarer vi også den.

Andre praktiske opgaver

Listen over praktiske opgaver, vi kan løse, er bestemt ikke mejslet i sten, og mulighederne er derfor mange, når det kommer til, hvad vi kan hjælpe med. Vi hører gerne fra dig og både om stort og småt.

Andet vi kan hjælpe med?

Sidder du inde med andre opgaver, som du har brug for hjælp til, hører vi det meget gerne.

Kontakt os her

Sådan fungerer det

Du har en opgave

Du har brug for hjælp til at løse en opgave og registrerer den i DaluxFM, hvor du også kan følge med i, hvor langt vi er med din opgave.

Din opgave bliver planlagt

Vi får besked om, at du har indmeldt en opgave og allokerer den til én af vores medarbejdere. I samarbejde med dig finder vi et tidspunkt for, hvornår opgaven skal løses.

Din opgave bliver løst

Vores medarbejder kommer på besøg i jeres lejemål og løser opgaven som ønsket.

Priser

Vores medarbejdere faktureres på timebasis til kr. 425 ekskl. moms pr. medarbejder pr. time.

Timesatsen dækker transport, parkering samt mindre materialer. Er der tale om opgaver af en halv eller hel dags varighed, kan du kontakte os for et tilbud.

Såfremt arbejdet ønskes udført uden for almindelig arbejdstid (hverdage mellem kl. 07.00 – 16.00), faktureres tidsforbruget +100 pct.

 

Jeg kan hjælpe dig

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig.

Vil du hellere ringes op?

Ring mig op

Tine Cederholm
Bemberg

Afdelingschef,
Asset Management

Telefon +45 51 99 12 49 E-mail