Karriere

Ét hold. 135 specialister

Når du bliver en del af holdet i ATP Ejendomme, vil du møde en flok ildsjæle, der samtidig er specialister inden for hver vores felt. I alt er der 135 af os, der arbejder med administration, drift, byggeri og service fra vores to kontorer i København og Aarhus. Og alle går vi på arbejde med et fælles mål. Nemlig at sikre de bedste rammer for vores kunder, der enten bor eller arbejder i vores ejendomme, og i sidste ende et godt afkast til ATP’s mere end 5,5 mio. medlemmer. Som datterselskab af ATP er det nemlig det, vi er sat i verden for.

 

Se de ledige stillinger

Vores virke som ansvarlig ejendomsejer

Du kommer til at arbejde med en portefølje, der rummer både historiske ejendomme, topmoderne nybyggeri og fremsynede udviklingsprojekter. Og blive en del af en hverdag, som handler om resultater på mange niveauer. Vores forretning skal nemlig ikke alene give plus på danskernes pensionskonto, den skal også bidrage positivt til det samfund, vi er en del af. Derfor er vi en organisation med et helhedsorienteret syn på bæredygtighed, hvor både miljø, indeklima, sundhed, sikkerhed og ansvarlighed indgår. Det er en vigtig forudsætning for, at vi kan ruste forretningen til fremtidens krav og forventninger og sikre langsigtet værditilvækst i vores alsidige portefølje af ejendomme. Derfor tænker vi det ind i alt, hvad vi gør.

Vi investerer – også i din udvikling 

Det er en integreret del af vores hverdag at sætte tid og ressourcer af til at fremme talent, og vi arbejder løbende på strategiske initiativer og værktøjer, der skal sikre en kontinuerlig udvikling af vores faglige evner og menneskelige kvaliteter. Vi prioriterer at udvikle os selv og hinanden og gør det blandt andet ved brug personlighedsprofiler, feedback og vores udviklingsprogram ATPE Accelerate. Dermed gavner vi både den enkelte medarbejder og vores forretning.

Søg uopfordret

Vi hører altid gerne fra dig, hvis du kan se dig selv som en del af ATP Ejendomme. Send os en uopfordret ansøgning, dit cv samt øvrigt materiale, som kan være med til at tegne et billede af dig og dine kvalifikationer. 

Din ansøgning vil naturligvis blive behandlet fortroligt.

Send uopfordret ansøgning

Rekrutteringsforløbet

I ATP Ejendomme lægger vi vægt på et ordentligt rekrutteringsforløb, så vi sikrer, at både du og vi får det bedste grundlag for at træffe den rigtige beslutning.

Du søger en stilling

Vi kvitterer naturligvis for modtagelsen og screener alle kandidater, der har søgt stillingen. Her kigger vi blandt andet på din erfaring med/kendskab til lignende arbejdsopgaver, din uddannelsesmæssige baggrund og det kompetencemæssige match i forhold til det nuværende team. 

Vi inviterer dig til en indledende dialog om stillingen

Hvis vi vurderer, at der er et godt match, inviterer vi dig til en indledende samtale. Her møder du rekrutterende leder og i nogle tilfælde en potentiel kommende kollega. Til samtalen vil du få mulighed for at uddybe din interesse og erfaring og stille de spørgsmål, der er vigtige for at kunne vurdere, om stillingen er den rette for dig. På samme måde vil vi spørge ind til dig for at kunne afklare, om der er tale om et match, ligesom lederen vil præsentere ATP Ejendomme, teamet og den specifikke stilling. Samtalen varer typisk en time. 

Vi inviterer dig til en uddybende samtale

Hvis vi vurderer, at du er blandt de mest relevante kandidater, og du fortsat er interesseret, bliver du indkaldt til samtale nummer to. Forud for samtalen gennemfører du hjemmefra en personlighedsanalyse og en logisk analyse. I løbet af denne samtale får du tilbagemelding på dine analyser, ligesom der er mulighed for yderligere dialog om stillingen. Du møder rekrutterende leder igen samt HR. Samtalen varer ca. halvanden time.  

Referencer og straffeattest

Som sidste led i rekrutteringsprocessen og inden det endelige jobtilbud, indhenter vi referencer på dig hos tidligere ledere. I forbindelse med kontraktudarbejdelsen beder vi om en straffeattest. Vi bliver enige om jobindhold og ansættelsesforhold og kontrakten underskrives. Vi tager godt imod hver enkelte medarbejder med individuelt tilpassede introforløb. 

Har du spørgsmål?

Hvis du er i tvivl eller mangler detaljer, er du velkommen til at kontakte mig.

Lene Rytter Larsen

Receptionist, Receptionen

Telefon +45 33 36 61 61 E-mail