3. november 2020


Når to tænker ens
Det er nu virkelig sjældent, at noget kommer bag på Bente og Jan. De arbejder på at være på forkant med ejendommens tilstand. Jan har sine daglige, ugentlige, månedlige og årlige tjeklister, så han er i stand til at foregribe begivenheder og situationer, der potentielt kan opstå, og så huset spiller bedst muligt for Gjensidige Forsikring. Et forspring, som Bente værdsætter.
”Jeg har haft et formidabelt samarbejde med Jan – lige fra dag ét. Vi har nemlig samme mål og indstilling. Vi vil begge have et godt hus, der fungerer. Jeg får input til vedligehold fra Jan, og vi er meget enige om, hvordan vi bruger vores penge bedst muligt, når vi skal lave vedligehold og renovering af ejendommen,” siger Bente. Bente har købt Jan i 10 ekstra timer om ugen til at løse diverse opgaver for Gjensidige. De sidste 27 timer er hans ATP Ejendommes mand, og her skal han passe ejendommen
’Jan er en af os’
På A.C Meyers Vænge er der ikke mange af de 600 medarbejdere, der ved, at Jan faktisk er ATP Ejendommes mand. For mange er han nemlig en naturlig del af dagligdagen i Gjensidige Forsikring.
”Når jeg er på min daglige tur rundt i huset, kan jeg hjælpe Gjensidiges mange medarbejdere med småting. Jeg føler mig lige så meget som ATP Ejendomme-medarbejder som Gjensidige-medarbejder, og jeg er så heldig, at jeg deltager på lige fod med andre i både faglige, sociale møder og arrangementer,” siger Jan.
Bente supplerer: ”Jeg går aldrig rundt og tænker, at Jan er fra ATP Ejendomme. Han er én af os. Man bliver jo altid glad i låget af at møde Jan, og han bidrager virkelig med noget positivt til teamet.”
Hun fortsætter:
”Det er vigtigt at udvise tillid, give medindflydelse og inddrage, hvis man vil have en god og værdiskabende relation til sin ejendomsinspektør. Så mit bedste råd er at få en ejendomsinspektør med i aftalen, der kender huset. Men det handler selvfølgelig også om kemi mellem os som kunde og ATP Ejendommes inspektør. Her har Jan og Gjensidige bare været et match fra starten,” siger Bente.
Jan har også et par gode råd til andre ejendomsinspektører i branchen.
”Det er kunden, der bestemmer, om vi som ATP Ejendomme kan komme tæt på. Mit bedste råd er at skabe tryghed og tillid hos kunden. Det er vigtigt med en god dialog, den rette kemi og så hurtigt at få afmystificeret hinanden, når du skal skabe en stærk relation mellem inspektør og kunde,” siger Jan.
