18. februar 2025

Kundeundersøgelser styrker den daglige drift

Kunder

Normalt tager vi temperaturen på vores kunders tilfredshed en enkelt gang om året, når vi gennemfører vores store kundetilfredshedsundersøgelse. Med et nyt projekt udvider vi denne indsats ved løbende at måle vores kunders oplevelse, når de er i kontakt med os. Denne tilgang giver os daglige indsigter i, hvad kunderne værdsætter, og hvilke faktorer der er afgørende for, at de er glade for at bo hos os. 

I foråret introducerede vi pulsmålinger – et værktøj vi bruger, så vi kan reagere hurtigt og proaktivt på kundernes ønsker og behov. Løbende feedback gør det muligt for os at tage direkte kontakt til kunderne og rette op, hvis vi ikke lever op til deres forventninger. På den måde kan vi tilpasse vores service, øge kundetilfredsheden og sikre en endnu bedre oplevelse over tid.

Gennem vores nye projekt får vi et bedre grundlag for at forstå, hvilke aspekter af vores service der fungerer godt, og hvor vi kan forbedre os. Det er en indsats, der på sigt vil styrke både vores organisation og de kundeoplevelser, vi leverer dagligt.

  • Tony Andersen

    Ejendomsinspektør

Søren Stig Stissing, Partner og co-CEO hos BRIQ Group

En direkte adgang til daglige indsigter

BRIQ er en af vores mange kunder, som efter en indmelding i DaluxFM har fået tilsendt en pulsmåling kort efter sagens afslutning. Indmeldingen omhandlede en beskidt opgang, og i pulsmålingen svarede Søren Stig Stissing, Partner og co-CEO hos BRIQ Group: ”Jeg har ikke en finger at sætte på jeres arbejde. Super kommunikation med Tony (kundens ejendomsinspektør, red.). Men det duer ikke, at vi har en møgbeskidt opgang i så lang tid. Vi har dagligt kunder, der undrer sig over standen og kommenterer på det.”

Førhen havde vi ikke yderligere dialog med kunden efter sagens afslutning. Men med den nye pulsmåling sikrer vi, at vi griber ind, når der er behov for det. ”BRIQ kontakter os normalt via DaluxFM eller telefonisk – for eksempel når der mangler rengøring i indgangspartiet og på hovedtrappen, eller når der er udfordringer med klimaanlæggene. Begge områder er faktisk ejerforeningens ansvar og ikke ATP Ejendommes, men min rolle er at kontrollere forholdene og sikre, at ejerforeningen får løst problemerne,” fortæller Tony Andersen, ejendomsinspektør hos ATP Ejendomme og fortsætter: ”Pulsmålinger fungerer som en ny kommunikationsvej til vores kunder og giver ekstra sikkerhed – især i situationer, hvor kunden efter sagens afslutning ikke føler, at arbejdet er fuldført. Det bringer os tættere på vores kunder.”

Fokus på kunders individuelle behov

”Den problematik, jeg prøver at belyse, er generel. Vi er glade for at bo her, men når man kommer ind i indgangsområdet, er det ikke specielt indbydende til vigtige møder med kunder. Vi har dog et rigtig godt samarbejde med Tony, han er meget imødekommende, og han er en stor hjælp, når vi har brug for det,” fortæller Søren om den specifikke sag.

Pulsmålingen forkorter kommunikationsvejene mellem os og vores kunder, så vi kan imødekomme udfordringer på en mere proaktiv måde. Samtidig giver det os også den nødvendige viden til at levere en endnu bedre service til vores kunder.

”Det er rart at vide, hvordan vores kunder oplever vores service, og om vi bruger vores ressourcer de rigtige steder,” fortæller Tony og fortsætter: ”Det giver mig mulighed for at fokusere på, hvad den specifikke kunde lægger vægt på, og hvad der er vigtigt for, at de kan være glade for at bo hos os.”

Udover ved indmeldinger af driftsopgaver sender vi også pulsmålinger, når en kunde er flyttet ind i et lejemål, og når vi udfører planlagt vedligehold på vores ejendomme.

Har du spørgsmål?

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte mig.

Rikke Jepp Mortensen

Kommunikationskonsulent,
Kommunikation & Marketing

Telefon +45 24 91 80 52 E-mail